j Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 Godmiddag !Tänkte om någon har en lösning på detta, hittar inget direkt relaterat till samma problem, vilket jag tycker e märkligt för fler borde ha åkt på det.Scenariot e följande..1. kund lägger 2 produkter i sin varukorg och gör en order2. jag går in i backoffice, och tar bort en orderrad för att kunden kanske ringt in och ändrat sig.3. i backoffice står fortfarande TOTAL summan för båda artiklarna3.1 Fakturan visar ena orderaden på tillexempel 180:- som den kvarvarande artikeln kostarmedans Totalt Inkl Moms i fetstil har totalen för båda produkterna.Känns juh inte så seriöst =(... ngn ?Tipps, workarounds, funderingar?vänliga hälsningar,Jonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Hej Jonas,Det problemet är rapporterat i bug listan för prestashop och som jag förstått det är det löst i senaste svn versionen så det kommer fungerar i 1.2 när den kommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
j Posted January 18, 2009 Author Share Posted January 18, 2009 Mors ! Mitt problem bottnar i att siten i dagsläget faktiskt är i produktionsläge.Plus att jag är väldigt osäker på hur man använder ( svn ) för att ta hem / installera uppdateringar.Kanske vi kan hjälpas åt o få bukt med det och sedan delge steg för steg för övriga deltagare hur man gör. =)//Jonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts