LDJ84 Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 Hvordan oversætter jeg hovedmenuen i backend: Catalog - Customers - Orders - Payment ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted May 6, 2011 Share Posted May 6, 2011 Jeg har skrevet et modul, der kan oversætte teksterne i fanebladene. Det kan du finde her: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/102719/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
theme_designer Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Du kan installere dansk sprogpakke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 Kan ikke lige bruge quote funktionen, men det hjælper ikke at installere den danske sprogpakke - det bliver fanebladene ikke oversat af. Det gør de derimod med brug af Kjelds modul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 Du kan installere dansk sprogpakke. Du skulle vel ikke have et link til den pakke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 Du kan installere dansk sprogpakke. Du skulle vel ikke have et link til den pakke? Klik på Download øverst på denne side og Language Packs til højre - så finder du altid den senest opdaterede version :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 Jeg takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts