NEMPrinter Posted July 23, 2023 Share Posted July 23, 2023 jeg får ikke nogen indkøbs kurv knap på mine produkter og jeg ved godt at V8 ikke er den mest stabile men da jeg hoster selv og min personlig cloud kræver PHP8,x så er det vist sådan det er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 24, 2023 Share Posted July 24, 2023 Hvad er dit spørgsmål? Du konkluderer selv, at version 8 ikke er stabil, du hoster selv og der er intet link eller andre oplysninger. Hvordan skal nogen kunne hjælpe baseret på det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEMPrinter Posted July 25, 2023 Author Share Posted July 25, 2023 jeg var enligt bare interesseret om det kun er min side hvor der ikke er nogen indkøbskurv eller om det er fordi jeg ikke har den rette ekstension installeret og siden er https://www.nemprinter.dk så ja jeg har svaret på en måde men også hvis andre har siddet i samme problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 25, 2023 Share Posted July 25, 2023 Den nyeste version er 8.1.0. Har du prøvet at installere en standardshop med vareeksempler? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEMPrinter Posted September 5, 2023 Author Share Posted September 5, 2023 ja det har jeg og det funger men jeg har en mistanke til et skin jeg har installeret som jeg tror har fucket det hele op hvordan får man det fjernet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts