Dennismax Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 Hej Alle Jeg er gået fra Mailchip til klaviyo, men bøvler med at få gamle nyhedsbrev abonnenter fra prestashop til klaviyo. Jeg har prøvet at exportere fra prestashop i CVS fil, men klaviyo vil ikke læse det ordentligt 😕 Det er helt sikkert noget jeg gør forkert, men har prøvet at gemme prestashop filen i forskellige cvs fil typer, men det vil bare ikke lykkes. Hvad gør i for at få de "gamle" nyhedsbrev abonnenter fra Prestashop til klaviyo ? Jeg synes at kan huske i Mailchimp kom de bare af sig selv .... HIlsen Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 Jeg tænker, du nok får mest ud af at spørge deres support: https://help.klaviyo.com/hc/en-us/articles/360054551492 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennismax Posted June 20, 2023 Author Share Posted June 20, 2023 Både ja og nej 😉 Jeg skal jo have det rigtige format ud af prestashop. Formatet fra prestashop skal se sådan ud ca. (jeg har ændret i navet og mail adresse) for at Klaviyo fatter det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIKODK Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 Dette forum hjælper med problemer med Presteshop. Du skal være heldig med, hvis 1 promille af brugerne herinde kan hjælpe her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennismax Posted June 23, 2023 Author Share Posted June 23, 2023 Jeg fik løst det men ikke ved hjælp med Klaviyo forum 😉 Jeg åbnede filen med Notepad++ søg & erstat ; med , Så kører det og nu ved måske 2 promille fra dette forum hvordan man løser det 😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 27, 2023 Share Posted June 27, 2023 Problemet har intet at gøre med PrestaShop, men derimod csv formatering, men godt du fik det løst. Husk at rette overskriften til løst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts