laserpoint Posted June 16, 2023 Share Posted June 16, 2023 ik zit al tijdje te klussen waarom mijn backend zo langzaam is geworden als ik na kopstuk bestelling ga. Ik kom er echt niet meer uit weet iemand hoe ik hem kan optimaliseren. Heb een aantal modules gekocht en getest maar bij kreeg ik de foutmelding. Zie Foto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
ComGrafPL Posted June 16, 2023 Share Posted June 16, 2023 Een dergelijke melding lijkt op een bestandsinfectie. Ik stel voor om een scan te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
laserpoint Posted June 16, 2023 Author Share Posted June 16, 2023 Hoe zou ik de scan kunnrn uitvoeren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted August 10, 2023 Share Posted August 10, 2023 On 6/16/2023 at 9:34 PM, laserpoint said: Hoe zou ik de scan kunnrn uitvoeren? Voor Windows gebruik ik WinMerge. Daar kun je hele directory trees mee vergelijken. Het is dan een kwestie van de files van je shop downloaden en vergelijken met een verse Prestashop installatie van dezelfde versie of een oudere kopie van je shop. Ongetwijfeld zijn er voor Linux ook oplossingen. Maar die weet ik zo niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts