Dennismax Posted May 5, 2023 Share Posted May 5, 2023 Min kunder kan ikke se filter knappen på mobil siden og det er mega træls pga heste kunder søger meget efter problem stillinger. Hvordan gør jeg den mere synlig måske så knappen fylder hele bredden af mobil skærmen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ComGrafPL Posted May 5, 2023 Share Posted May 5, 2023 Ikke meget du kan gøre ved det på mobilen. Ændring af knapnavn, dvs. "Kontroller filtre", begge knappers baggrundsfarve. Dens mobil kan ikke være synlig på samme måde som normale enheder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennismax Posted May 5, 2023 Author Share Posted May 5, 2023 Det var selvfølgelig en mulighed at give knappen et mega langt navn. Det havde jeg ikke tænkt på 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 24, 2023 Share Posted May 24, 2023 Flyttet fra Gratis moduler og temaer, da emnet ikke har relevans der. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts