Torben Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 Hej Jeg har en lille irriterende detalje, som jeg flere gange - uden held - har forsøgt at løse. Mon nogen kan hjælpe: Når man får en ordre, laves der en ordrebekræftelses e-mail - både til shop owner og kunde. På vores e-mails står der - under Leveringsadressen - kundens faktureringsadresse (som også står ved siden af under Faktureringsadresse). Dette forvirrer nogle kunder, der har bestilt levering f.eks. til en GLS pakkeboks. Dette står dog under Levering, men uden adresse. På vores PDF fakturaer står det helt rigtigt. Er der nogen, der kan hjælpe? Vh Torben Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 12, 2023 Share Posted April 12, 2023 Hej Torben Hvilket modul bruger du til GLS? Mvh. Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted April 12, 2023 Author Share Posted April 12, 2023 Hej Kjeld Jeg sender via Shipmondo. Jeg bruger dit modul 0.2.6 Vh Torben Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 12, 2023 Share Posted April 12, 2023 Hej Torben Hvis du ikke har ændret i de templates, der er standard for PrestaShop 1.6, så burde det f.eks. se således ud: Mvh. Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted April 12, 2023 Author Share Posted April 12, 2023 Hej Kjeld Jeg kan ikke huske, at jeg nogensinde har ændret i de templates. Men under Leveringsadresse kommer der på mine til at stå det samme som under Betalingsadresse - også når der f.eks. skal sendes til en pakkeboks. Vh Torben Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 13, 2023 Share Posted April 13, 2023 Hej Torben Det kan være, fordi det hook der hedder "actionValidateOrder" ligger for sent for shipmondo-modulet. Kig under "Moduler og tjenester" > "Positioner" og søg efter "actionValidateOrder". Shipmondo bør ligge før mailalerts. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted April 13, 2023 Author Share Posted April 13, 2023 Hej Kjeld Tusind tak - det gjorde den ikke, så er hermed rettet. Vh Torben Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 13, 2023 Share Posted April 13, 2023 Hej Torben Prøv lige at køre en test, så du kan tjekke både e-mailen til kunden og til shopejeren. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted April 13, 2023 Author Share Posted April 13, 2023 Hej Kjeld Mange tak. Alt fungerer! Vh Torben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts