dragonfly Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Hej!Nu var det dags att välja webbhotell. Undrar om det är någon som har bra, respektive dåliga, erfarenheter av webbhotell ihop med Prestashop? Någon som använder Binero? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joleyy Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 Vi har special-anpassade webhotell för Prestashop på våra servrar.Kolla in på Prestaworks.se, vi erbjuder Webhosting från 49:- i månandenVänliga hälsningarPrestaworks.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
j Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 Jag har för kunds räkning lagt upp en en webshop , som nu körs i skarpt läge hos prestaworks.Dom är mycket ordentliga att ha att göra med , och har en support som överglänser dom flestadessutom är det svårt att gnälla på 49:- i månan.Eventuella undringar o tankar kring detta kan du ta med mig antingen här, eller via pm så skall jag med glädje berätta om hur mycket hjälp jag fått av daniel hos prestaworks.Dessutom massa smutta moduler klara och färdiga.. Inte dumt alls //Jonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonfly Posted January 20, 2009 Author Share Posted January 20, 2009 Tack för svar! Skall givet kolla Prestaworks, men är det ingen som använt något annat? Tycker om att ha något att jämföra med.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Kan rekommendera Oderland, bra support och en utmärkt kontrollpanel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 grejen är väl att prestashop mer eller mindre funkar på ALLA webbhotell, går ju tom att köra på one även om det går brutalt segt hos dem då deras servrar är överfulla med sidor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts