Agriselect Posted March 20, 2023 Share Posted March 20, 2023 Hoi allemaal, Na upgrade van 8.0.1 naar versie 8.0.2 is mijn factuur weer in het Engels. Google en zoekfunctie hier brengt me niet tot de oplossing Ik heb 2 sites , beide met een eigen layout/theme van verschillende leveranciers dus verwacht ik niet dat het daar zit. Ga ik in B.O. naar F.O. vertalingen kan ik nergens PDF vinden bij mijn Themes. Wel bij basis Theme en daar staat alles goed in het Nederlands vertaald. Waar gaat het mis / hoe kan ik het oplossen ? Alvast vriendelijk bedankt voor jullie hulp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agriselect Posted March 20, 2023 Author Share Posted March 20, 2023 (edited) Kleine toevoeging, van 1 van de 2 sites had ik nog een backup van 8.0.1 en in tussentijd geen transacties dus die kon ik terugzetten. Versie 8.0.1 geen probleem alles Nederlands versie 8.0.2 factuur alle termen Engels. Edited March 20, 2023 by Agriselect (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agriselect Posted March 29, 2023 Author Share Posted March 29, 2023 niemand een idee / oplossing ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted March 31, 2023 Share Posted March 31, 2023 On 3/29/2023 at 10:46 AM, Agriselect said: niemand een idee / oplossing ? Dit is ondertussen een bekende bug voor Prestashop, er is een issue op Github van. Hopelijk word deze snel verholpen. Meer info hier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted April 9, 2023 Share Posted April 9, 2023 Op 20-3-2023 om 12:56 PM, Agriselect zei: Hoi allemaal, Na upgrade van 8.0.1 naar versie 8.0.2 is mijn factuur weer in het Engels. Google en zoekfunctie hier brengt me niet tot de oplossing Ik heb 2 sites , beide met een eigen layout/theme van verschillende leveranciers dus verwacht ik niet dat het daar zit. Ga ik in B.O. naar F.O. vertalingen kan ik nergens PDF vinden bij mijn Themes. Wel bij basis Theme en daar staat alles goed in het Nederlands vertaald. Waar gaat het mis / hoe kan ik het oplossen ? Alvast vriendelijk bedankt voor jullie hulp. Ik heb zelfde probleem na upgrade van 8.0.2 naar 8.0.3 Ik volg de reacties 8-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted May 29, 2023 Share Posted May 29, 2023 Hier zelfde "Probleem" is er al een oplossing / update gevonden ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agriselect Posted May 30, 2023 Author Share Posted May 30, 2023 19 hours ago, racemaniac said: Hier zelfde "Probleem" is er al een oplossing / update gevonden ? helaas ben ik nog niets wijzer. Probleem nog steeds aan de orde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts