Allan - Fungadgets.dk Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Er det mig den er hel galt med, eller kan man ikke se produkt billederne i BO i 1.4?Billederne bliver godt nok uploaded, når jeg tilføjer en ny vare, men der kommer ikke en oversigt over billederne. Og jeg kan derfor heller ikke slette i de billeder jeg har smidt op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Jeg kan godt se produktbilleder i version 1.4Vedr. oversigt over billeder, det fik du heller ikke i version 1.3? Og jeg kan både se og slette billeder jeg har uploadet. Forstår ikke spørgsmålet:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted May 8, 2011 Author Share Posted May 8, 2011 Det var en ny installation af PS 1.4Jeg fik ikke en oversigt over de billeder jeg havde uploadet. Så der var ingen mulighed for at slette dem. Jeg kunne ikke finde problemet, og valgte at lave en ny installation. Og nu ser det ud til at alt virker som det skal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts