Suver Nuver Posted February 17, 2023 Share Posted February 17, 2023 Hallo allemaal, Heeft iemand voor mij de juiste code om ervoor te zorgen dat een regel na 40 gebruikte posities naar de volgende regel gaat? Het gaat om de de laatste coderegel: "Code: {$item.product_quantity}{$item.product_reference}" De volledige code is nu: {if $invoice_customer_name}{$invoice_customer_name|capitalize}{/if} {if $invoice_customer_address1}{$invoice_customer_address1|capitalize}{/if} {if $invoice_customer_postcode}{$invoice_customer_postcode}{/if} {if $invoice_customer_city}{$invoice_customer_city}{/if} Code: {$item.product_quantity}{$item.product_reference} Bovenstaande resulteert in het volgende geprinte label: Alvast hartelijk dank voor het meedenken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted February 21, 2023 Share Posted February 21, 2023 Beste Kan je dit niet navragen bij de ontwikkelaar? Overigens als het de Pro module betreft, daar kan je via Firefox de hele handleiding gebruiken en live aanpassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suver Nuver Posted February 21, 2023 Author Share Posted February 21, 2023 1 hour ago, Wallgrind.nl said: Beste Kan je dit niet navragen bij de ontwikkelaar? Overigens als het de Pro module betreft, daar kan je via Firefox de hele handleiding gebruiken en live aanpassen. Heb inderdaad de vraag gesteld aan de ontwikkelaar. Daar een reactie nog uitblijft heb ik deze op het forum geplaatst. Yep, het live aanpassen is bekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suver Nuver Posted April 14, 2023 Author Share Posted April 14, 2023 Helaas heb ik diverse keren de ontwikkelaar van de module gemaild, maar deze reageert niet. Heeft iemand een tip welke ik zou kunnen proberen om het probleem van een te lange regel op te lossen? Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts