23 hours ago, ZIKODK said:"Edit: Vi blev nødsaget til at kaste håndklædet i ringen og fik PrestaServicePro til at hjælpe for et beskedet beløb. Irreterende at vi ikke selv kunne løse det, men det vigtigste er det virker. Puha"
Fint at du fik det løst med hjælp udefra. Men nogen gange bliver man altså lidt træt. Her på det danske forum er vi vant til at skrive hvad løsningen er. Det ved du formentlig ikke... men det kan være med til at hjælpe andre med samme problem.
Og så ved jeg godt, at din hjælp kom fra en på det internationale del af forum. Der har de en hel anden tilgang til at besvare spørgsmål. "Køb et modul", "Jeg kan hjælpe mod betaling (men det oplyser de først når der er kontakt), jeg kunne blive ved...
Det ændrer ikke ved at der stadig er nogle få stykker tilbage her på det danske forum, som bruger tid på at læse og besvare indlæg (jeg kan tælle til 3). For år tilbage var der 10-15 aktive bruger her på det danske.
Undskyld at mit gylle gik ud over dig.
Jeg er udmærket klar over at man plejer at skrive løsningen, problemet var at der ikke var nogen der meldte ind med en løsning og vi vil jo også gerne have at vores webshoppen fungere da det er en del af vores forretning, og vi gerne skulle tjene nogle penge 🙂
Vi havde prøvet alverdens ting uden held og ja til sidst blever man lidt desperat om den overhovede kommer til at virker igen.
Så skal det siges at der var intet krav om penge, blot en forspørgelse efter de havde løst problemet, om vi havde lyst til at "donere" lidt som tak for hjælpen, og ja det ville vi gerne. Synes det var helt fint taget i betrakning af vi stod med en hvis del i vandskorpen, følte mig på ingen måde presset til at give dem noget, men tænkte at vi måske en anden gang kommer til et problem der kræver en løsning så hurtigt så muligt og så vi jeg da gerne have at de også har lyst til at hjælpe en at gang hvis det skulle være.