aliasali Posted January 6, 2023 Share Posted January 6, 2023 (edited) Beste mede Prestashop gebruikers, We gebruiken Prestashop 17.7.8 classic thema. We hebben een probleem met het laden van de foto's. Foto's laden niet allemaal, dit gebeurt zowel op de categorie, product en back-end pagina. We moeten heel vaak pagina herladen een paar keer achter elkaar zodat alles laad. Weet iemand waar dit aan kan liggen. Dit gebeurt zowel op de pc als mobiel. Ik ben erg benieuwd of iemand ons hiermee kan helpen. Ons dank is groot. Edited January 6, 2023 by aliasali (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted January 22, 2023 Share Posted January 22, 2023 Kijk eens in chrome vua inspect mode of je een foutmelding ziet en probeer je afbeeldingen eens te her genereren Link to comment Share on other sites More sharing options...
aliasali Posted January 25, 2023 Author Share Posted January 25, 2023 (edited) On 1/22/2023 at 8:18 PM, Wallgrind.nl said: Kijk eens in chrome vua inspect mode of je een foutmelding ziet en probeer je afbeeldingen eens te her genereren Hi Bedankt voor je antwoord. Ik heb een paar keer afbeeldingen her genereren uitgevoerd, maar het probleem blijft het zelfde. IK heb zelf producten geëxporteerd en geïmporteerd naar een nieuw geïnstalleerd prestashop 1.7.8.8 maar hier zelfde probleem. Met google chrome weet ik niet hoe ik foutmelding kan op sporen? Mag ik u een pm sturen met het link van de webshop? Edited January 25, 2023 by aliasali (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted February 21, 2023 Share Posted February 21, 2023 Wat je kan doen is., het product kopieren, daarna alle fotos verwijderen van het product en de fotos een andere naam geven en opnieuw uploaden. Welk thema gebruik je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts