Jump to content

Edit History

Timmyt

Timmyt

Oke duidelijk. Dank voor je antwoord. Ik was echt in de veronderstelling dat PS 8.0 gelanceerd was. Is er enig zicht op een officiele lancering of laat die nog tijden op zich wachten? En waar kun je deze info exact vinden? Het is sowiso lastig om echte info te vinden van PS zelf m.b.t. de lancering of nieuwe versies. :) Ik snap ook dat je problemen wil voorkomen in de toekomst. Maar wanneer weet je dan of je wel of niet een stabiele versie hebt. Er komen niet voor niets updates uit, dus dat zal altijd wel blijven. Ik ben nog niet live met mijn webshop en ik kan best nog even wachten.

Maar komt er dan sowiso een update voor 8.0 of vervalt die en komt er een nieuwe versie zodat je toch opnieuw moet beginnen? Dat kan ook omdat ik echt basic PS gebruik maar natuurlijk liever niet omdat het toch tijd kost.  Het zou handiger zijn als PS wat meer communiceerd over de update of planning. Als het nog maanden duurt dan is het wellicht slimmer om live te gaan met 8.0 en later te updaten dan nu af te wachten tot wie weet wanneer. Dan is het de afweging; live gaan met 8.0 beta of PS 7.x installeren en hopen dat de update naar 8.0 goed gaat. Maar PS 7.x installeren lijkt mij sowiso geen optie meer. Is het zo dat 8.0 beta nu slechter is dan 7.x? Dat zou wel heel vreemd zijn natuurlijk.

Timmyt

Timmyt

Oke duidelijk. Maar moet ik nu alles opnieuw doen of wachten op een update voordat we live gaan? Ik ben nog niet live namelijk en ik kan best nog wachten. De omzet zal ook minimaal zijn hoor  Opnieuw beginnen kan ook omdat ik echt basic PS gebruik. Maar dat doe ik liever niet omdat het toch tijd kost.

• Create New...