allandige Posted December 9, 2022 Share Posted December 9, 2022 (edited) Jeg får fejlmeddelelsen "kunne ikke opdatere indstillinger" når jeg vil gemme produkter under varer. Hvis jeg sætter produktet til "offline" virker det fint "indstillinger opdateret", men der skulle jo gerne være nogle online produkter 🙂 id_product 1 til 35 - virker ikke id_product 36 til 50 - virker id_product 51 til 55 - virker ikke id_product 56 til 66 - virker Det virker noget mærkeligt?? Det har ikke noget med indholdet på produktet, men mere positionen. For har prøvet at lægge data fra en post som virker, til en som ikke gør og det hjalp ikke... Produkter er lagt ind vha. import Prestashop 8.0.0 - PHP 8.1 Venlig hilsen Allan Edited December 10, 2022 by allandige mere info (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ComGrafPL Posted December 10, 2022 Share Posted December 10, 2022 Ny Presta anbefales stadig ikke til live-butik. Blev din butik opdateret fra 1.7? Er der foretaget ændringer før dette problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
allandige Posted December 11, 2022 Author Share Posted December 11, 2022 Der er ikke foretaget ændringer af betydning...installeret 1-clik update og så er der importeret kategorier det er ligesom om der sket noget under import, men kan ikke se noget mistænkeligt i ps_product, ps_product_lang eller ps_product_shop... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIKODK Posted December 12, 2022 Share Posted December 12, 2022 10 hours ago, allandige said: installeret 1-clik update Øhhh. PS 8.0.0. kan ikke opgraderes med 1-clik update. De etr simpelt hen ikke lavet endnu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 12, 2022 Share Posted December 12, 2022 PrestaShop 8.0 er godt nok ude som en stabil version, men det er ikke ensbetydende med, at man blot kan bruge den - og slet ikke i en liveshop. Typisk går der ca. 2 år fra en version frigives til den er ordentligt driftsstabil. Hvorfor _skal_ din shop køre denne version? Her er en liste over kendte problemer: https://github.com/PrestaShop/PrestaShop/issues?q=is%3Aissue+is%3Aopen+label%3A8.0.x+label%3AVerified+label%3ARegression Link to comment Share on other sites More sharing options...
allandige Posted December 13, 2022 Author Share Posted December 13, 2022 Det var jeg nødsaget til, da one.com valgte at lukke for php 7.4. Retrospekt burde jeg nok have flyttet til anden udbyder eller en anden løsning. Jeg har bla. fundet ud af at det går i kage med produkterne når jeg importerer brands og det virker ærlig talt lidt mærkeligt. Produkterne bliver gemt, men der kommer bare "kunne ikke opdatere indstillinger" meddelelsen. tror man kan undgå fejlen, hvis man undlader at importere data i presta. Der er bare en masse taste arbejde så 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 13, 2022 Share Posted December 13, 2022 Hvis jeg var dig, ville jeg flytte fra one.com a.s.a.p. Som du vil se af andre posts i forum, har alle igennem al den tid jeg har arbejdet med PrestaShop frarådet at bruge dem - inkl. mig selv. Indlæs backup af din 1.7 shop (den har de forhåbentligt gemt). Hvis du fortsætter på version 8, kommer du til at skulle opgradere i et væk for at rette fejl til den er stabil nok til en prod-shop. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts