jmcrijns Posted December 8, 2022 Share Posted December 8, 2022 Beste, Ik wil producten uit de webshop exporteren . Nu kan dit , maar er worden geen beschrijvingen mee geexporteerd. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik deze producten in een nieuwe webshop kan inporteren? GEEN BETAALModules !! Wie kan mij hierbij helpen ? DANK U Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmcrijns Posted December 8, 2022 Author Share Posted December 8, 2022 59 minuten geleden, jmcrijns zei: Beste, Ik wil producten uit de webshop exporteren . Nu kan dit , maar er worden geen beschrijvingen mee geexporteerd. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik deze producten in een nieuwe webshop kan inporteren? GEEN BETAALModules !! Wie kan mij hierbij helpen ? DANK U Wat kan ik hierbij voegen om de product discription en product information toe te voegen? SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS p.`id_product` AS `id_product`, p.`reference` AS `reference`, sa.`price` AS `price`, p.`id_shop_default` AS `id_shop_default`, p.`is_virtual` AS `is_virtual`, pl.`name` AS `name`, pl.`link_rewrite` AS `link_rewrite`, sa.`active` AS `active`, shop.`name` AS `shopname`, image_shop.`id_image` AS `id_image`, cl.`name` AS `name_category`, 0 AS `price_final`, pd.`nb_downloadable` AS `nb_downloadable`, sav.`quantity` AS `sav_quantity`, IF(sav.`quantity`<=0, 1, 0) AS `badge_danger`, cp.`position` AS `position` FROM `pr_product` p LEFT JOIN `pr_product_lang` pl ON (pl.`id_product` = p.`id_product` AND pl.`id_lang` = 2 AND pl.`id_shop` = 1) LEFT JOIN `pr_stock_available` sav ON (sav.`id_product` = p.`id_product` AND sav.`id_product_attribute` = 0 AND sav.id_shop = 1 AND sav.id_shop_group = 0 ) JOIN `pr_product_shop` sa ON (p.`id_product` = sa.`id_product` AND sa.id_shop = 1) LEFT JOIN `pr_category_lang` cl ON (sa.`id_category_default` = cl.`id_category` AND cl.`id_lang` = 2 AND cl.id_shop = 1) LEFT JOIN `pr_category` c ON (c.`id_category` = cl.`id_category`) LEFT JOIN `pr_shop` shop ON (shop.id_shop = 1) LEFT JOIN `pr_image_shop` image_shop ON (image_shop.`id_product` = p.`id_product` AND image_shop.`cover` = 1 AND image_shop.id_shop = 1) LEFT JOIN `pr_image` i ON (i.`id_image` = image_shop.`id_image`) LEFT JOIN `pr_product_download` pd ON (pd.`id_product` = p.`id_product`) INNER JOIN `pr_category_product` cp ON (cp.`id_product` = p.`id_product` AND cp.`id_category` = 2) WHERE (1 AND state = 1) ORDER BY `position` asc, `id_product` asc LIMIT 0, 300 ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 10, 2022 Share Posted December 10, 2022 Neem eens een kijkje bij deze ontwikkelaar: https://www.getdatakick.com/ Hiermee kun je alles importeren, exporteren etc. Er is een 14 dagen trial waarmee je kan uitproberen wat er zoal mee te doen is. In mijn optiek 1 van de betere op het gebied van databeheer binnen o.a. Prestashop. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmcrijns Posted December 10, 2022 Author Share Posted December 10, 2022 7 uren geleden, ecommerce16 zei: Neem eens een kijkje bij deze ontwikkelaar: https://www.getdatakick.com/ Hiermee kun je alles importeren, exporteren etc. Er is een 14 dagen trial waarmee je kan uitproberen wat er zoal mee te doen is. In mijn optiek 1 van de betere op het gebied van databeheer binnen o.a. Prestashop. Succes! bedankt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts