presta-dyr Posted December 6, 2022 Share Posted December 6, 2022 Jeg er ved at lægge sidste hånd på et Uniconta-modul. Modulet kan overføre kunder, varer og ordrer til Uniconta fra PrestaShop. Uniconta kan blive interessant som et alternativ til E-conomic. Umiddelbart ser det ud til, at Uniconta vil være billigere pr. måned. Spørgsmål/kommentarer er velkomne. /Kjeld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 30, 2022 Share Posted December 30, 2022 Hej Kjeld Umiddelbart ser det på ingen måde interessant ud med en minimumspis på 399 kr. pr. måned ved 39 bilag. Det kan selv de mindste shops ikke holde sig indenfor. Også deres andre pakker er alt for dyre. Så jeg ser ikke helt behovet for et modul til integration. Mvh Ann Karina Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 31, 2022 Author Share Posted December 31, 2022 Hej Ann Karina Jeg ville da mene, at mindre kunne gøre det. Hvor ser du begrænsningen med 39 bilag? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 1, 2023 Share Posted January 1, 2023 Hej Kjeld Jeg er vist blevet snydt af en "udbyder" med smart Google Ads markedsføring https://www.corpayone.dk/priser Hvis man kan købe direkte uden maks. bilag er der jo en anden sag. Mvh Ann Karina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts