blokjesland Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Hallo, ik heb even julie hulp nodig aub, ik heb mijn webshop op een andre host gezet, met dezelfde domeinnaam, nu linkt deze nog ergens naar e oude host hoe kan ik dit aanpassen ? ik denk dit in de Webwinkel path moet aangepast worden ? maar welk bestand ? ook de volgende zullen dus aangepast moeten worden ? maar hoe ? MySQL-naam: MySQL-gebruiker: alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
marketyellow3 Posted November 11, 2022 Share Posted November 11, 2022 Hallo, Heb je wel de DNS records gewijzigd? kan namelijk 24-uur duren voordat je veranderingen ziet. Als je MYSQL gegevens zijn gewijzigd kan je dit doen te zoeken naar het volgende bestand public_html -> app -> config -> parameters.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted December 1, 2022 Share Posted December 1, 2022 (edited) Je zou als de domeinnaam ook verhuist is alleen de MySQL database gegevens hoeven aan passen en de cache volledig te wissen. Even je httacces opnieuw genereren door de vriendelijke url uit en aan te zetten. Edited December 1, 2022 by Wallgrind.nl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
blokjesland Posted December 4, 2022 Author Share Posted December 4, 2022 On 12/1/2022 at 11:37 AM, Wallgrind.nl said: Je zou als de domeinnaam ook verhuist is alleen de MySQL database gegevens hoeven aan passen en de cache volledig te wissen. Even je httacces opnieuw genereren door de vriendelijke url uit en aan te zetten. en hoe doe je dit juist dan ? mvg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted December 4, 2022 Share Posted December 4, 2022 Even inloggen via de ftp en de volgende map opzoeken en daar de database naam aan te passen en eventueel het wachtwoord. /app/config/parameters.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts