tomduebaeck Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 (edited) Prestashop generates 2 identical orders and they are both listed as paid, even though only one payment has been made. however, they each have their own order number. Does anyone else have that problem? Anyone have a solution? Prestashop ver. 1.7.8.7 In advance Thank you Prestashop genererer 2 ens ordre og de står begge som betalt, selv om at der kun er betalt en gang. de har dog hver deres ordre nummer. Har andre det problem? nogen der har en løsning? Prestashop ver. 1.7.8.7 På forhånd Tak Edited August 31, 2022 by tomduebaeck (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
juanrojas Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 hej, har du et kassemodul? Sker det med alle betalingsmetoder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomduebaeck Posted August 31, 2022 Author Share Posted August 31, 2022 Hej og tak for svar. Jeg bruger bankens gateway, det har jeg altid gjort og ja, det er på samtlige ordre. Jeg genererer ikke så mange ordre. mvh Tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
juanrojas Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 og det andet spørgsmål? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomduebaeck Posted August 31, 2022 Author Share Posted August 31, 2022 sorry, har kun modtaget via bank model fra den første ordre kom dobbelt. startede den 16-08-2022 det er 3 ordre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
juanrojas Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 Jeg tror, jeg ikke gør mig forståelig, og det er derfor, jeg bruger en oversætter til dit sprog, mit spørgsmål er, om du bruger et modul til checkout Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomduebaeck Posted August 31, 2022 Author Share Posted August 31, 2022 Juan, escribeme en Español porfa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juanrojas Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 entonces crea el post en español Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomduebaeck Posted August 31, 2022 Author Share Posted August 31, 2022 lo puse en el Danes, soy Danes. Me puedes ayudar? Gracias Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIKODK Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 (edited) Nu begynder jeg at blive lidt forvirret. Spørgsmålet starter med både dansk og engelsk. Så bliver der nævnt nogret om en bank gateway. Der har vi mig bekendt ikke i Danmark som betalings modul. Så bliver der lige pludselig blandet noget spansk ind i tråden. Er den pågældende side dansk eller spansk? Edited August 31, 2022 by ZIKODK (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomduebaeck Posted August 31, 2022 Author Share Posted August 31, 2022 Hej SIKODK Jeg fik hjælp af en spansk fyr der først skrev på engelsk. Jeg er Dansk, bor i Spanien og har 3 sprog på min side. mvh Tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIKODK Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 (edited) Ja,men siden hostet i Spanien. Du må uddybe det med bank gateway. Edited August 31, 2022 by ZIKODK (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomduebaeck Posted August 31, 2022 Author Share Posted August 31, 2022 den er Hosted hos Hetzner i Tyskland. Det er bare en kreditkorts løsning igennem banken. mvh Tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIKODK Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 Der tror jeg at vi danskere kommer til kort. Jeg tror ikke at der er nogen der kender til den løsning. Hvis det er den der er problemet. Men egen 1.7.8.7 shop med dansk betalings gateway har ikke det problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts