Jump to content

Edit History

TomasJohansson

TomasJohansson

Ny info

EDIT! Ja, uppenbarligen verkar det vara så att uppdateringen jag gjorde raderade massor med filer i themes/classic/assets/css. Ibland dessa då samtliga standardikoner för varuvagn och liknande. När jag återställer alla dessa från en äldre installation funkar sidvisningarna igen..

MEN! Inga text redigeringsblock visas inte längre i BO, jag märkte det först på Underhållssidan att det inte gick att se eller redigera custom texten, och nu när jag kollar vidare så visas inga textredigeringsblock överhuvudtaget, t.ex. på katalog/produktsidorna. Nu är det för mycket tjafs med det här så jag ger f-n i att uppdatera. 

En små-brutal påminnelse om att man skall nog tänka sig för innan man som glad amatör uppdaterar en fungerande shop. 

/tomas j

Ah, va tusan. Kan det vara så här simpelt? Får köra ett varv till i morgon. 

TomasJohansson

TomasJohansson

Ny info

EDIT! Ja, uppenbarligen verkar det vara så att uppdateringen jag gjorde raderade massor med filer i themes/classic/assets/css ! Ibland dessa då samtliga standardikoner för varuvagn och liknande. När jag återställer alla dessa från en äldre installation funkar det som vanligt igen.. Dock hittar jag inte längre det textblock där man kan skriva in den text som visas när man sätter shopen i underhållsläge, men den visas i alla fall. En små-brutal påminnelse om att man skall nog tänka sig för innan man som glad amatör uppdaterar en fungerande shop. 

/tomas jcustom.css

TomasJohansson

TomasJohansson

• Create New...