pattysnails Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 Wie kan mij helpen? Na de update vorige week, wil ik nu een nieuw product in de shop zetten. Als ik een nieuw product maken aanklik komt er zie sheet 1 heel snel de samenvatting en omschrijving te voorschijn maar verdwijnt in een seconden en dan kan ik zie sheet 2 geen tekst invoeren. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted August 28, 2022 Share Posted August 28, 2022 Dat wordt zoeken naar errors. Kijk in de error log van je server en de /var/logs directory van je shop. Kijk ook in console van je browser voor javascript errors. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pattysnails Posted August 29, 2022 Author Share Posted August 29, 2022 Hoi, Dankjewel voor je reactie. Gisterenavond heb ik het kunnen oplossen, was echt stom, gewoon mijn cookies verwijderd en toen was het weer goed, ik dacht dat het door de update was gekomen. Gelukkig werkt alles weer. Toch bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts