erika-jurijnie Posted August 5, 2022 Share Posted August 5, 2022 Wij zijn op bezig in 1.7.8.7 en er zijn problemen met producten toevoegen. Zodra ik wil opslaan krijg ik de melding: Kan gegevens niet bij werken. Waar kan dit aan liggen? Ondertussen slaat hij hem wel op Ook lijk ik het product maar in 2 categorieën te kunnen plaatsen. Bij product invoer kan ik geen voorraad invullen. Tevens als ik in de frontoffice bekijk staat het product wel bij populaire producten maar de categorie blijft leeg als je daarop klikt. Geen idee wat ik fout doe. Al verschillende browsers geprobeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted August 6, 2022 Share Posted August 6, 2022 erika-jurijnie en ik werken samen aan de webwinkel Geschenkenlaantje. De Prestashopversie staat nu nog lokaal. Wij hebben de categorieën geïmporteert. Als wij een product handmatig toevoegen aan één van deze categorieën, dan verschijnt het product niet in de betreffende categorie in de webwinkel. Maar als we vanuit het product een nieuwe categorie aan maken, en dus het product daaraan toevoegen, dan verschijnt deze wel in die categorie. Maar ook verschijnt hij dan in de toegewezen categorieën die minder diep liggen. Nog steeds in de diepst liggende geïmporteerde categorie verschijnt hij niet. Het lijkt er dus op dat wij alle diepste categorieën opnieuw moeten maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted September 12, 2022 Share Posted September 12, 2022 wellicht aan je php.ini instelling max_input_vars ?? dat die te laag staat 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted September 12, 2022 Share Posted September 12, 2022 Hartelijk dank voor het meedenken. Wij hebben echter de categorieën opnieuw gemaakt. Dus het probleem hebben we niet meer. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacob_v_dam Posted September 19, 2022 Share Posted September 19, 2022 Kun je eens kijken naar het log bestand in var/log/? Het kan zijn dat hier een foutmelding staat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts