Jump to content

Edit History

Frits van Leeuwen

Frits van Leeuwen

Stifler97 bedankt voor de reactie. Ik ga eens kijken of ik het kan vinden. Want het menu item marktplaats ken ik niet. Maar ik denk wel dat ik begrijp wat jij bedoelt. Voor als nog was ik niet vanplan geld uit te geven.

Ik wil net als de producten, de categorieën tonen. Dus een afbeelding en daar onder of er naast de titel. Dit is al zo op een volgende pagina, maar ik wil dat op de pagina HOME.
Wat misschien ook mooit is, is een afbeelding met de titel er onder en er naast een (stukje) tekst.

Frits van Leeuwen

Frits van Leeuwen

Stifler97 bedankt voor de reactie. Ik ga eens kijken of ik het kan vinden. Want het menu item marktplaats ken ik niet. Maar ik denk wel dat ik begrijp wat jij bedoelt. Voor als nog was ik niet vanplan geld uit te geven.

Ik wil net als de producten, de categorieën tonen. Dus een afbeelding en daar onder of er naast de titel. 
Wat misschien ook mooit is, is een afbeelding met de titel er onder en er naast een (stukje) tekst.

Frits van Leeuwen

Frits van Leeuwen

Stifler97 bedankt voor de reactie. Ik ga eens kijken of ik het kan vinden. Want het menu item marktplaats ken ik niet.

Ik wil net als de producten, de categorieën tonen. Dus een afbeelding en daar onder of er naast de titel. 

Frits van Leeuwen

Frits van Leeuwen

Stifler97 bedankt voor de reactie. Ik ga eens kijken of ik het kanvinden.

• Create New...