Frits van Leeuwen Posted July 23, 2022 Share Posted July 23, 2022 (edited) Hallo allemaal, Is er iemand die me kan vertellen hoe ik de categorieën op de beginpagina kan tonen? Ik bedoel dan niet alleen de titel, maar met afbeelding en eventueel een korte omschrijving. Eigenlijk zoals het in een categorie ook de producten en diepere catagorieën worden weergegeven. Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, Frits van Leeuwen Edited July 24, 2022 by Frits van Leeuwen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ali Samie Posted July 24, 2022 Share Posted July 24, 2022 Wil je dit als een productlijst of als een menuoptie? Er zijn veel manieren om dit te doen. U kunt op marktplaats zoeken naar modules. De sleutel hiervoor is een haak met de naam displayHome Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted July 24, 2022 Author Share Posted July 24, 2022 (edited) Stifler97 bedankt voor de reactie. Ik ga eens kijken of ik het kan vinden. Want het menu item marktplaats ken ik niet. Maar ik denk wel dat ik begrijp wat jij bedoelt. Voor als nog was ik niet vanplan geld uit te geven. Ik wil net als de producten, de categorieën tonen. Dus een afbeelding en daar onder of er naast de titel. Dit is al zo op een volgende pagina, maar ik wil dat op de pagina HOME. Wat misschien ook mooit is, is een afbeelding met de titel er onder en er naast een (stukje) tekst. Edited July 24, 2022 by Frits van Leeuwen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted July 24, 2022 Share Posted July 24, 2022 Quote Want het menu item marktplaats ken ik niet Stifler bedoeld de addons store(marktplaats) van Prestashop waar allerlei modules zijn te krijgen om je webshop naar je zin te pimpen. Een voorbeeld is bv deze module: https://addons.prestashop.com/nl/administratieve-tools/44064-creative-elements-live-theme-page-builder.html Als je ervaren bent kun je het ook met een simpel html blok maken en deze dan op de juiste plek op de homepage aanhaken. Alles hangt ervan af hoever je wil gaan, bovenstaande module is bedoeld voor het simpel drag en drop maken van een pagina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted August 5, 2022 Author Share Posted August 5, 2022 Is het wel mogelijk dat ik variabele kan gebruiken zoals title van de category en de afbeelding? (En eventueel een korte omschrijving?) Ik ben bang dat ik het hier niet alleen met HTML red, maar dat ik ook php nodig heb. Kan ik dat hier ook gebruiken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted August 10, 2022 Author Share Posted August 10, 2022 Ik vermoed dat het een hoop gedoe zal geven om zelf iets te maken. Wij hebben nu voor de module Homepage Categories gekozen.https://addons.prestashop.com/nl/blokken-tabbladen-banners/26916-homepage-categories-configurable-thumbs-layout-.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts