AndersIvar Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Kamrater,Jag kör 1.3.7 och Zelargs snabbkassa 1.2.6. Har nu anslutit mig till Klarna och har följande frågor:* Kan jag med denna snabbkassan på något sätt använda Klarnas uppgiftshämtare, mao att kunden knappar in personnumret så hämtas adresser och allt automatiskt?* Hur gör jag för att ha ett betalningssätt förvalt?Tacksam för all hjälp jag kan få!//Anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted April 29, 2011 Author Share Posted April 29, 2011 Någon har väl hanterat Klarna och get_addresses här som kan berätta vart koden skall in? Och även gjort ett betalsätt som förvalt? Kom igen nu, I am in need! =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted April 30, 2011 Author Share Posted April 30, 2011 Hmm. Fortfarande ingen som tryckt in denna Klarnafunktion i Prestashop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazze Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Jag är också på jakt efter detta! Lat som man är så vill man ju gärna slippa skriva ihop det själv! Link to comment Share on other sites More sharing options...
klarnafredrik Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 Hej! Vi har tyvärr inget stöd för denna modul från Klarna. Dokumentation för vårt API finns att hitta på http://integration.klarna.com/en/api/step-by-step. Jag beklagar att vi inte kan hjälpa till med denna fråga. mvh Fredrik Lennström Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Kellander Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Hej. Jag använder klarna i 1.4.4.1 och kunden anger personnummer och då hämtas folkbokföringsadressen. leveransadressen kan kunden ändra till annan. Har inte kodat något själv utan allt ingick i det jag laddade ner från klarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted January 5, 2012 Author Share Posted January 5, 2012 Lite svårt att se vilken butik du driver? Seeing is believing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts