presta-dyr Posted April 14, 2022 Share Posted April 14, 2022 Jeg har længe været på udkig efter et billigt/gratis regnskabssystem. Det er selvfølgelig ganske rimeligt, at det skal koste noget, men for den lille iværksætter, kan det være en tung post med f.eks. et abonnement hos E-conomic. Dinero var gratis til at starte med, men det er desværre ikke længere gratis, når man skal have API-adgang. Xena Regnskab så lovende ud, men det er desværre heller ikke længere gratis. Saldi er gratis, hvis man har under 300 posteringer. Der er ingen begrænsninger, hvis det installeres på egen server. Dolibarr er et fransk ERP-system, der kører gratis på egen server. Odoo er et belgisk ERP-system, der kører gratis på egen server og gratis på Odoos server (SaaS), hvis man kan nøjes med ét modul (f.eks. regnskab). Jeg har lanceret et integrationsmodul til Odoo. Det kan bruges både til egen server og SaaS. Hvis du er interesseret, kan du klikke på linket herunder. Lige nu, har jeg brug for en testkunde. Så hvis du kunne tænke dig at være forsøgskanin, må du meget gerne skrive til mig. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts