diondp Posted April 12, 2022 Share Posted April 12, 2022 Er der tilfældigvis en der ligger inde med en gammel version af quickpay modulet som virker til PS 1.3.3.0 vi har en gammel webshop som vi ønsker at skifte betalingsmodul på, quickpay kunne selv kun grave en version frem der virkede til 1.4.x *Det er desværre en shop som er modificeret i smadder, så det er ikke lige sådan at komme op på en ny shop-version, andet end at starte helt forfra Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 12, 2022 Share Posted April 12, 2022 Hej Dion Jeg fandt en version 3.30 fra april 2015, da jeg kiggede i gemmerne. Om den overhovedet fungerer med QuickPay i dag, skal jeg ikke kunne sige. /Kjeld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
diondp Posted April 12, 2022 Author Share Posted April 12, 2022 (edited) 19 minutes ago, presta-dyr said: Hej Dion Jeg fandt en version 3.30 fra april 2015, da jeg kiggede i gemmerne. Om den overhovedet fungerer med QuickPay i dag, skal jeg ikke kunne sige. /Kjeld Fantastisk! Det vil jeg meget gerne prøve, vil du vedhæfte den her, eller smide på min mail? Tusind tak 🙂 Edited April 12, 2022 by diondp (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 13, 2022 Share Posted April 13, 2022 Hej Dion Jeg har sendt modulet til dig. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts