Jump to content

Edit History

KidzBrand

KidzBrand

Hallo, vorige week heb ik Prestashop ge-update naar versie 1.7.8.5. Alles werkt goed, maar op de homepage en in de winkelwagen staat rechtsbovenaan een rechthoekje met een kruis erin in plaats van het account icoontje en in plaats van de winkelwagen staat er met letters 'Shopping-Cart' (zie hieronder). Op de mobiele telefoon links bovenaan de pagina staan normaal een aantal streepjes horizontaal onder elkaar. Als je hier op klikt krijg je de categorieën te zien. In plaats hiervan staat er ook een rechthoekje met een kruisje erin. In de winkelwagen staat de tekst 'Chevron_left'. Hoe kan ik de teksten laten verdwijnen en de icoontjes zetten op de plekken van de rechthoekjes met het kruisje erin? Kan iemand mij helpen a.u.b.?

Screenshot_20220327-220830.png

Screenshot_20220331-195404~2.png

KidzBrand

KidzBrand

Hallo, vorige week heb ik Prestashop ge-update naar versie 1.7.8.5. Op de laptop en pc werkt alles goed, maar op de smartphone staan er rechtsbovenaan een rechthoekje met een kruis erin in plaats van het account icoontje en in plaats van de winkelwagen staat er met letters 'Shopping-Cart' (zie plaatjes hietonder). Links bovenaan de pagina staan normaal een aantal streepjes horizontaal onder elkaar. Als je hier op klikt krijg je de categorieën te zien. In plaats hiervan staat er ook een rechthoekje met een kruisje erin. De linken onder de tekst en rechthooekjes werken wel allemaal. In de winkelwagen staat de tekst 'Chevron_left'. Hoe kan ik de teksten laten verdwijnen en de icoontjes zetten op de plekken van de rechthoekjes met het kruisje erin? Kan iemand mij helpen a.u.b.? Veel klanten komen namelijk via de smartphone. Alvast bedankt.

KidzBrand

KidzBrand

Hallo, vorige week heb ik Prestashop ge-update naar versie 1.7.8.5. Op de laptop en pc werkt alles goed, maar op de smartphone staan er rechtsbovenaan een rechthoekje met een kruis erin in plaats van het account icoontje en in plaats van de winkelwagen staat er met letters 'Shopping-Cart' (zie plaatjes hietonder). Links bovenaan de pagina staat normaal 'Contact'. In plaats hiervan staat er ook een rechthoekje met een kruisje erin. De linken onder de tekst en rechthooekjes werken wel allemaal. In de winkelwagen staat de tekst 'Chevron_left'. Hoe kan ik de teksten laten verdwijnen en de icoontjes zetten op de plekken van de rechthoekjes met het kruisje erin? Kan iemand mij helpen a.u.b.? Veel klanten komen namelijk via de smartphone. Alvast bedankt.

• Create New...