Jump to content

(Opgelost) Prestashop 1.7.8.5 werkt grafisch niet helemaal goed

Recommended Posts

Hallo, vorige week heb ik Prestashop ge-update naar versie 1.7.8.5. Alles werkt goed, maar op de homepage en in de winkelwagen staat rechtsbovenaan een rechthoekje met een kruis erin in plaats van het account icoontje en in plaats van de winkelwagen staat er met letters 'Shopping-Cart' (zie hieronder). Op de mobiele telefoon links bovenaan de pagina staan normaal een aantal streepjes horizontaal onder elkaar. Als je hier op klikt krijg je de categorieën te zien. In plaats hiervan staat er ook een rechthoekje met een kruisje erin. In de winkelwagen staat de tekst 'Chevron_left'. Hoe kan ik de teksten laten verdwijnen en de icoontjes zetten op de plekken van de rechthoekjes met het kruisje erin? Kan iemand mij helpen a.u.b.?

Screenshot_20220327-220830.png

Screenshot_20220331-195404~2.png

Edited by KidzBrand (see edit history)

• KidzBrand changed the title to Prestashop 1.7.8.5 werkt grafisch niet helemaal goed
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
On 4/13/2022 at 10:33 PM, KidzBrand said:

Hallo marketyellow3,

Is er een manier waarop ik kan zien of de (fontawesome) library goed wordt ingeladen?

Ik weet zo gauw niet waar ik moet kijken.

Gr. Kris.

Het lijkt erop dat je assets folder bestanden mist, of dat de rechten niet goed zijn.
Misschien even overnieuw (dezelfde PS versie gebruiken) de assets inladen via FTP,  de map die u zoekt is: /themes/classic/assets/css

• 2 weeks later...
  • KidzBrand changed the title to (Opgelost) Prestashop 1.7.8.5 werkt grafisch niet helemaal goed