TwinkleEye Posted March 8, 2022 Share Posted March 8, 2022 (edited) Hej'sa Er de rnogen, der kan hjælpe med, hvordan denne fejl skal løses - den kom efter jeg opgraderede til ovenstående: [Tue Mar 08 17:01:06.421786 2022] [proxy_fcgi:error] [pid 2806:tid 140655724283648] AH01071: Got error 'PHP message: PHP Notice: escape: unsupported type: htmall - returning unmodified string in ..... unsupported type: htmall - returning unmodified string in ......public_html/vendor/smarty/smarty/libs/plugins/modifier.escape.php on line 257', referer: https://den-engelske-gartner-shop.dk/811-skildvagtsskur Jeg bruger slet ikke Smarty Cache - Jeg har MYSQL ENCODING sat til UTF8 PFT Edited March 8, 2022 by TwinkleEye Spelling / Typo (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 8, 2022 Share Posted March 8, 2022 PrestaShop 1.8 findes endnu ikke. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ress Posted March 8, 2022 Share Posted March 8, 2022 Så vidt jeg ved, bruger du et sted i skabelonen, til variabel escape, "htmall", hvilket ikke er korrekt. Du bør erstatte det med "htmlall". 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TwinkleEye Posted March 8, 2022 Author Share Posted March 8, 2022 Tak for det Kjeld - Jeg har rettet det nu- En typo, så jeg ville da have foretrukket, om du kunne se igennem dette og komme med et konstruktivt input 🙂 God aften // Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 8, 2022 Share Posted March 8, 2022 Så vidt jeg kan se, har du haft diverse fejl i forbindelse med opgraderinger, der startede tilbage i oktober sidste år, som du har skrevet om i det engelske forum, men som ikke blev løst?? Som udgangspunkt formoder jeg derfor, at de fejl, du (stadig) ser nu, handler om fejlede opgraderinger. Vedr.: "Jeg bruger slet ikke Smarty Cache - Jeg har MYSQL ENCODING sat til UTF8" Cache i PrestaShop eller ej har ikke noget at gøre med din encoding i databasen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 8, 2022 Share Posted March 8, 2022 P.S. har du slettet cache i shoppen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TwinkleEye Posted March 9, 2022 Author Share Posted March 9, 2022 Prestafan. Tror du blander tingene sammen. Korrekt jeg har skrevet om cache tidligere det er løst. enig i cache og encodiing, det var inden jeg lige fik styr på smarty templates vh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 9, 2022 Share Posted March 9, 2022 Prøv at se denne https://www.smarty.net/forums/viewtopic.php?p=95514&sid=e030c65c9b35f319b74ebcfdfd3ffb98 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TwinkleEye Posted March 9, 2022 Author Share Posted March 9, 2022 Hej Prestafan 1234 - Tak for dette, det er mig, der har oprettet tråden ovenstående 🙂 Tænker jeg skal have fat i Prestashop og høre hvad der er lavet i 1.7.8.4 - så jeg / eller de kan finde typo 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts