lamariposa Posted March 7, 2022 Share Posted March 7, 2022 Is er iemand die weet of er al een voorziening is om Homerr verzendingen de implementeren zodat de klanten een afhaalpunt kunnen aanduiden? Dit is een super goedkope verzender die ik heel graag wil aanbieden, vooral voor de Nederlandse klanten. Maar ik vind niet of dit al kan? Zo ja, kan iemand het heel simpel uitleggen (ik ben geen informaticus) Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted March 10, 2022 Share Posted March 10, 2022 je kan sendcloud koppelen, die bieden Homerr aan. Sendcloud heeft een nette koppeling met Prestashop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamariposa Posted March 10, 2022 Author Share Posted March 10, 2022 ja dat wist ik, maar is dit niet vooral voor mezelf om de etiketten aan te maken en de verzending op te volgen? Krijg ik hiermee ook de optie Homerr in de checkout zodat de klant het gewenste afhaalpunt kan kiezen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts