presta-dyr Posted February 24, 2022 Share Posted February 24, 2022 Mit primære domæne ligger hos chosting.dk. De leverer en god og stabil løsning. Jeg har dog nogle andre domæner, som jeg bl.a. har liggende hos simply.com. Men jeg synes godt nok, de har skruet bissen på. Oprindeligt hed det jo UnoEuro og kostede en euro om måneden. Den tid er forbi. Så faldt jeg over nordicway.dk. Er der nogen, der har prøvet dem? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 25, 2022 Share Posted February 25, 2022 Hej Kjeld. Jeg kender ikke nordicway, men simply har da stadige de helt billige webhoteller til omkring 10 kr. pr. måned Ikke at jeg ville bruge det billigste til PrestaShop. Så det kommer vel lidt an på, hvad du skal bruge det til? Mvh Ann Karina Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 26, 2022 Author Share Posted February 26, 2022 Hej Ann Karina Det billigste webhotel hos simply.com koster 37,50 kr/måned. Det er dog billigere det første år. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 8, 2022 Share Posted March 8, 2022 Hej Kjeld. Så er cHosting billigere med deres alm. webhotel, igen afhængig af, hvad man skal bruge det til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts