Posterstyle.dk Posted February 5, 2022 Share Posted February 5, 2022 Er ret grøn inden for dette, men har brug for hjælp. Google siger at data-vocabulary.org er udfaset så det skal jeg have rettet. Har hentet filezilla, da jeg mener at have læst det kunne rettes der, men kan ikke finde ud af hvor henne Nogen der kan hjælpe ?? På forhånd tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Posterstyle.dk Posted February 9, 2022 Author Share Posted February 9, 2022 Ingen der kan hjælp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 10, 2022 Share Posted February 10, 2022 FileZilla er et FTP program. Det bruges til at hente filer fra dit webhotel og eksempelvis rette i noget kode. Det er umuligt at hjælpe, når du ikke oplyser helt basale ting som f.eks. version af PrestaShop eller link til shoppen. Hvad er det præcis, du skal rette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Posterstyle.dk Posted February 10, 2022 Author Share Posted February 10, 2022 Beklager hvis jeg ikke har beskrevet mit problem godt nok. Det er 1.6.1.4 version af PrestaShop. Det jeg skal have retter er at google siger at data-vocabulary.org er udfaset og det derfor giver problemer med indeksering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 Prøv at se her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 14, 2022 Share Posted February 14, 2022 Løste det problemet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts