Jump to content

Edit History

blokjesland

blokjesland

Hallo, ik heb de multistore aangezet, een 2de en 3de shop toegevoegd, domein erbij gezet en alles geselecteerd, opgeslaan, 

ik geef de 2deshop in en ik ko op een lege shop terug (net geïnstalleerd.)

ik heb dus 1 shop volledig aangepast,

een 2deshop een lege op een ander domein gezet...

ik wil dus alle categorieën etc. ook naar de 2de doen, maar dit lukt niet ? als ik alles heb veranderen bij multistore (producten categorie pagina's etc.) blijk ik op de lego shop uitkomen ? en niet met de producten en categorieks ?

ik wil dus 5domeins met 5shop, maar met dezelfde producten prijzen voorraad etc.

ook echter kan ik bv klanten delen en bestellingen delen niet aanvinken ?

De hoofdshop klopt wel ?

ik heb wel de default naam veranderd naar een andere naam, (dit pas na het niet lukt alles te exporteren van producten etc)

-------------

Ik heb ze ookal proberen te verbinden met de database, dus bij ftp de databasegegevens aangepast aan de hooftshop,

nu zie je alles het zelfde voeg ik een product toe, komt deze er wel bij alle 3 op, maar enkel de vooraad in de 1ste shop, ik heb deze wel in een andre map in multistore proberen zetten, om ik in de default geen klanten etc kan delen, en nu wel, enkel de hoofdshop staat er niet bij, dt is gelukt ik probeer op de andre shop in te loggen die in de zelfde map taat maar tevergeefs werkt niet...

blokjesland

blokjesland

Hallo, ik heb de multistore aangezet, een 2de en 3de shop toegevoegd, domein erbij gezet en alles geselecteerd, opgeslaan, 

ik geef de 2deshop in en ik ko op een lege shop terug (net geïnstalleerd.)

ik heb dus 1 shop volledig aangepast,

een 2deshop een lege op een ander domein gezet...

ik wil dus alle categorieën etc. ook naar de 2de doen, maar dit lukt niet ? als ik alles heb veranderen bij multistore (producten categorie pagina's etc.) blijk ik op de lego shop uitkomen ? en niet met de producten en categorieks ?

ik wil dus 5domeins met 5shop, maar met dezelfde producten prijzen voorraad etc.

ook echter kan ik bv klanten delen en bestellingen delen niet aanvinken ?

De hoofdshop klopt wel ?

ik heb wel de default naam veranderd naar een andere naam, (dit pas na het niet lukt alles te exporteren van producten etc)

• Create New...