Mbbets Posted January 27, 2022 Share Posted January 27, 2022 (edited) Hej Alle. Jeg har kæmpet længe for at få løst mit lille problem med min topmenu. Jeg bruger angartheme blot til info. Jeg vil meget gerne have vist mine overordnede kategorier i topmenuen, men jeg gør også brug af subkategori billeder. Jeg trykke en gang på krystaller og så ser det sådan her ud. Krystaller/jumbosten/shungitjumbo Hvordan får jeg stoppet det sidste led så den kun viser Krystaller/jumbosten. Når man så trykker på jumbosten, så kommer man direkte ind i den underkategori, hvor der så ligger billeder af alle underkategorierne. Håber min spørgsmål er til at forstå eller må i gerne stille ??? til min formulering Edited January 27, 2022 by Mbbets (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 28, 2022 Share Posted January 28, 2022 Vi kan ikke se din shop eller topmenu, da du ikke har et link til din shop. Kontakt themudvikleren for hjælp til dit theme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mbbets Posted January 29, 2022 Author Share Posted January 29, 2022 Jeg var ikke sikker på at jeg måtte smide shoppens link ind her, men det kommer her www.krystalaesken.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 30, 2022 Share Posted January 30, 2022 On 1/29/2022 at 11:32 AM, Mbbets said: Jeg var ikke sikker på at jeg måtte smide shoppens link ind her, men det kommer her www.krystalaesken.dk Link til shop er altid godt, hvis vi skal tjekke kode m.m. Men som nævnt, når det er et købt theme, skal du kontakte udvikleren af themet for hjælp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts