lamariposa Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Ik heb een heel vervelend probleem, Sommige van mijn artikelen komen op google met de melding 'niet op voorraad', terwijl er nog meer dan genoeg voorraad is. Als je de taal wijzigt in Google, kan dit plots wel terug op voorraad zijn. Een andere computer geeft ook een ander resultaat. Iemand raad wat dit kan zijn? Dit probleem kost me gegarandeerd klanten dus ik had het graag zo snel mogelijk opgelost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Google geeft iets weer zoals ze het hebben gevonden, dat kan gisteren zijn, maar ook weken of zelfs maanden geleden. In google search console kun je wel zien wanneer je website is geindexeerd, daar zou ik in ieder geval naar kijken. Ook hier geld net als in mn vorige antwoord dat je je winkel af en toe moet herindexeren. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamariposa Posted January 26, 2022 Author Share Posted January 26, 2022 bedankt voor de tip, maar volgens mij staat mijn automatische indexatie aan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 misschien je cache legen ?? via Backoffice en inderdaad een CRON-job aanmaken op je server die ( wellicht dagelijks) je artikelen her-indexeert Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamariposa Posted February 16, 2022 Author Share Posted February 16, 2022 die CRON-job is dan om alles weer up to date te maken als ik het goed begrijp? (sorry, maar ik ben geen informaticus, dit is allemaal wat Chinees voor mij). De producten zijn nooit uit stock geweest, dus dit is waarschijnlijk niet de oorzaak? Cache legen helpt niet Kan het aan nog iets anders liggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts