966972_1508426717 Posted January 18, 2022 Share Posted January 18, 2022 Hej Min shop har en helt masse fejl i debug mode og jeg prøver forgæves at rette op på dette ved at indloade ældre backup, men det fortsætter alligevel med fejl så hvad er den bedste løsning? 1. migrere til seneste version? 2. kan man lægge en ny oveni og installere den derfra 3. 1 click kan ikke løse problemet mvh Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 21, 2022 Share Posted January 21, 2022 Jeg tror ikke, din shop kan reddes. Du har skrevet om adskillige problemer de seneste måneder, nogle markerer du som løst, hvor det jo åbenlyst ikke er tilfældet, andre problemer skriver du om i det engelske forum, og ingen får det fulde overblik, før du starter en ny tråd om noget andet måske her eller måske i det engelske forum. En backup hjælper intet, når du har så mange fejl og slet ikke efter flere måneder med fejl. Pas herfra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts