Mickyb75 Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 Hallo allemaal,Ik ben druk bezig met Prestashop versie 1.4.1.0 en nu heb ik een iDeal account bij de Rabobank vanuit een vorige webshop. Ik heb gezocht om te kijken hoe ik dit kan integreren zodat mijn klanten met iDeal kunnen betalen maar kom er niet uit. Weet iemand hoe je iDeal opzet in Prestashop versie 1.4.1.0?Mijn dank ik groot en ook die van mijn klanten :-)Groet,Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartje Design Posted April 28, 2011 Share Posted April 28, 2011 http://www.ideal-checkout.nl/ideal-checkout.htmlzou je kunnen proberen heb er zelf (nog) geen ervaring mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
rushtex Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Hallo Michel,ideal checkout heeft bij elke plug-in die ze hebben een uitgebreide installatie handleiding met de te ondernemen stappen om iDEAL te integreren binnen Prestashop.Ze geven ook gratis support, en bieden ook een installatie service aan.Groeten,Rushtex Link to comment Share on other sites More sharing options...
mischaatje Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Let er wel op dat je voor 1.4.x de goeie versie van de iDeal module download.Het stappenplan is grofweg als volgt:1. Download de module van http://www.ideal-checkout.nl/ideal-checkout.html2. Pak deze uit lokaal en stuur 'm met FTP naar je website. Lees ook readme.html 3. Ga op de website naar [adres]/iDeal/install.php of soortgelijk om te zien dat alles goed staat.4. Voer op de website ideal-checkout de config wizard uit; deze maakt een passende config.php voor je.Voor de laatste stap heb je dus wat gegevens nodig, waaronder je PSPID. Die krijg je door de bank toegestuurd. Het resultaat van de wizard is een tiental regels PHP code.5. Kopieëer deze php code in zijn geheel en vervang de gehele inhoud van /iDeal/config.php met deze kopiëerde code6. Doe een testbestelling waarbij je iDeal als betalingsmethode gebruikt. Zodra je terecht komt op de website van jouw bank (als website eigenaar) en deze geeft je de optie om te kiezen bij welke bank je (als klant) zit, dan mag je aannemen dat het werkt.mvg,mischaatje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts