racemaniac Posted December 7, 2021 Share Posted December 7, 2021 Ik heb veel artikelen met combinaties. Voornamelijk kleur ( voorbeeld op https://webshop.hobby-benodigdheden.nl/sokken-wol/3663-5937-lammy-yarns-new-running-uni-kleuren.html#/2302-new_running_uni-001_zwart ) bijv. bol garen kleuren wit blauw rood enz. Ik wil nu zodra een klant bijv. 5 bollen of meer van dit artikel besteld - maar dan bijv. 5 verschillende kleuren - een korting geven. Als ik nu een prijskorting invoer bij tarieven en specifieke prijzen, kan ik dus een korting aangeven bij afname van 5 stuks. Echter deze korting wordt dus berekend per combinatie en niet bij meerdere combinaties ( bestellen van 5 verschillende kleuren geeft niet de korting, 5 x dezelfde kleur geeft wel de korting) bijgaand 2 screenprints Ik heb ook in de kortingen winkelwagenregels en catalogusprijsregels zitten kijken en proberen, maar daar kan ik dit soort kortingen dus niet instellen Hoe is dit te bewerkstelligen / in te stellen PS 1.7.8.1 Tnx Arie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts