ik heb vandaag een 1 click update gedaan, ik kreeg een error iets met mollie, toen ik verder wilde moest ik opnieuw inloggen.
Helaas is de backoffice nu verdwenen en kan niet meer inloggen in het backoffice.
ik moest een update doen omdat mijn server de php van 7.4 veranderd had naar 8.0.
hierdoor moest ik ook een update doen van prestashop, omdat me site niet meer zichtbaar was.
ik heb de php tijdelijk terug gezet op me server om zo presta te kunnen updaten.
hoe krijg ik de website/backoffice nu weer goed werkend?
als ik heb weer terug zet naar php 7.4 krijg ik de volgende foutmelding.
Compile Error: Declaration of Mollie::getContainer($id = false) must be compatible with ModuleCore::getContainer(): Symfony\Component\DependencyInjection\ContainerInterface
[Symfony\Component\Debug\Exception\FatalErrorException 0]
------------------------------------------------------------------------------------------
ik ben weer een stap verder, ik heb op mijn server de php 8.0 weer terug gezet naar 7.4
daarna heb ik de module mollie op mijn ftp even een andere naam gegeven. nu kom ik dus weer gewoon in mijn backoffice.
alleen zie ik dat de update niet goed gewerkt heeft en de php staat nog steeds op 7.4 wie weet hoe ik dit makkelijk kan veranderen naar 8.0
php 7.4 gaat er eind van dit jaar uit en dan werk de website niet meer.