RoelH Posted November 3, 2021 Share Posted November 3, 2021 Ik kreeg van een klant te horen dat deze niet kon bestellen, dus heb ik een testartikel gemaakt, ingelogd als gewone gebruiker en het artikel besteld. Na het doorlopen van alle stappen (product selecteren en aan winkelwagen toevoegen - doorgaan naar betalen - afleveradres: doorgaan - verzendmethode: kiezen - betaling kiezen (iDEAL of Betalen onder rembours) - Algemene voorwaarden accepteren) is de bestelknop 'Plaats bestelling' niet actief, dat wil zeggen, er kan niet op geklikt worden. Ik heb al contact opgenomen met Mollie, heb al geëxperimenteerd met sommige modules aan- of uitzetten, maar nog geen enkele oplossing. Wie weet een oplossing? Bedankt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TCB-Netherlands Posted November 14, 2021 Share Posted November 14, 2021 Ik heb dit precies hetzelfde gehad afgelopen week. Wij hebben dit opgelost door de check in de tpl file weg te halen die de knop actief maakt als je een betaalmogelijkheid gekozen hebt. Er lijkt iets te zijn met het javascript die niet blijkt te werken, ik had dit na een update naar 1.7.80. Na de check verwijderd te hebben op de button werkte alles weer naar behoren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacob_v_dam Posted November 27, 2021 Share Posted November 27, 2021 Dit probleem is opgelost 1.7.8.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoelH Posted November 27, 2021 Author Share Posted November 27, 2021 Beste jacob_v_dam, Bedankt voor het attenderen hierop. Ik zal een upgrade naar 1.7.8.1 uitvoeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TCB-Netherlands Posted December 6, 2021 Share Posted December 6, 2021 Ha bedankt voor het doorgeven, ga ik de code weer terug herstellen. On 11/27/2021 at 7:52 AM, jacob_v_dam said: Dit probleem is opgelost 1.7.8.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam E Posted January 11, 2022 Share Posted January 11, 2022 Bij versie 1.7.8.2 heb ik hetzelfde probleem. De bestelknop lijkt niet actief en geeft een fout icoon weer wanneer je met de muisaanwijzer over de knop gaat. Je kunt de knop wel aanklikken en het bestelproces werkt verder wel, maar de knop lijkt niet actief. Wat kan ik hier aan doen? Jouw hulp is zeer welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacob_v_dam Posted January 12, 2022 Share Posted January 12, 2022 Heb je de cache geleegd van je shop? Of wanneer je in dev mode draait ctrl + f5 op Windows. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam E Posted January 13, 2022 Share Posted January 13, 2022 Hoi Jacob, ik heb de cache geleegd en in onderhoudsmodus ctrl+F5 geprobeerd maar het helpt niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts