Jacob_vn Posted November 2, 2021 Share Posted November 2, 2021 Får denne fejl når jeg bruger 1-click update. Javascript error (parseJSON) detected for action backup Files"Starting restoration..." Kører PHP 7.3 Nogen der har en ide om hvad problemet er? Hilsen Jacob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 5, 2021 Share Posted November 5, 2021 Prøv at lave manuel backup af filer og database og slå den automatiske backup fra under opgraderingsindstillinger. Jeg stoler aldrig på den automatiske backup og har aldrig brugt det. Men det kræver selvfølgelig, at man har styr på den manuelle proces. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacob_vn Posted November 10, 2021 Author Share Posted November 10, 2021 Det vil jeg prøve. Tak for det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonsdorff Posted November 16, 2021 Share Posted November 16, 2021 @Prestafan1234Skal lige høre; har d.d. prøvet at lave en automatisk opdatering fra 1.7.7.7 til 1.7.8.1, men der sker en masse 'spændende' ændringer, 'search-bjælken' bliver med scroll knapper, fontene ændrer sig vældigt og min front bliver sat tilbage til scratch. Alle varer bliver meldt 'out-of-stock' (det er så, hvad det er). Kan bare rulle en gammel backup tilbage på mit domæne, så der er ingen skade sket. Men vil det hjælpe på alt dette, hvis jeg laver en manuel opdatering? Bedste hilsner :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 17, 2021 Share Posted November 17, 2021 23 hours ago, bonsdorff said: @Prestafan1234Skal lige høre; har d.d. prøvet at lave en automatisk opdatering fra 1.7.7.7 til 1.7.8.1, men der sker en masse 'spændende' ændringer, 'search-bjælken' bliver med scroll knapper, fontene ændrer sig vældigt og min front bliver sat tilbage til scratch. Alle varer bliver meldt 'out-of-stock' (det er så, hvad det er). Kan bare rulle en gammel backup tilbage på mit domæne, så der er ingen skade sket. Men vil det hjælpe på alt dette, hvis jeg laver en manuel opdatering? Bedste hilsner 🙂 Det skal jeg ikke kunne sige, da jeg jo af gode grunde intet kender til din shop og dine oplysninger er meget generelle. Hvis du har konkrete fejl, som ikke er identisk med den der er skrevet i denne tråd, bedes du oprette en tråd på det. Ellers hijacker du indlægget med nye problemer, som ikke er relateret til det dette indlæg handler om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts