hetschoenmakertje Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 (edited) In mijn prestashop ( versie 1.7.7.3 ) kunnen klanten bij het afrekenen in een vakje een eventuele opmerking plaatsen. Aangezien daar meestal niet belangrijke dingen ( zoals mag onder de brievenbus worden neergelegd ) wil ik dit vak weg hebben. Kan ik dat ergens aan en uitvinken?? Edited October 12, 2021 by hetschoenmakertje (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hetschoenmakertje Posted October 5, 2021 Author Share Posted October 5, 2021 Nee geen standaard them, maak gebruik van Panda. Maar dacht dat dit standaard in prestashop zat. Mijn site is www.hetschoenmakertje.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
hetschoenmakertje Posted October 12, 2021 Author Share Posted October 12, 2021 Dank voor je antwoord, hoopte op een makkelijkere oplossing aangezien ik geen verstand heb van css bestanden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts