jjdenmark2 Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 (edited) Hej Prestaforum, beklager at jeg kommer med et noget bredt spørgsmål, men jeg er helt ny inden for brug af Prestashop og måske det er noget generelt, som I kan hjælpe mig med på 2 sekunder, måske ikke. Jeg har i går opdateret samtlige moduler på et presta 1.7.5.1 med Warehouse på. Her til formiddag skriver en bruger med backend adgang at der kommer fejl, når der klikkes på "Orders" i højre menu. Ganske rigtigt er det tilfældet, alt andet virker. Måske det riger en klokke for nogen? Edited October 5, 2021 by jjdenmark2 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 5, 2021 Share Posted October 5, 2021 Jeg tænker ikke nogen klokker ringer hos nogen med så få oplysninger. Som minimum skal vi have en URL og læs også gerne retningslinjer for forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjdenmark2 Posted October 5, 2021 Author Share Posted October 5, 2021 (edited) Jeg satte prestashop i debug mode og kunne se det var modulet Viabill, der skabte problemet. Efter at have klikket på "config" virkede det hele igen Presta 1.7 Edited October 5, 2021 by jjdenmark2 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 5, 2021 Share Posted October 5, 2021 Det skal ikke slettes for så hjælper du ikke dem med samme problem... Ret i stedet overskriften til løst (jf. retningslinjer for forum) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts