hejberg65 Posted September 28, 2021 Share Posted September 28, 2021 (edited) Hej Jeg har brug for lidt hjælp med at fjern disse ting fra min shop ver 1.7.7.8 jeg kan ikke find på min side i moduler, eller hvor jeg find disse ting HJÆLP www.bopos.dk Edited September 30, 2021 by hejberg65 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 30, 2021 Share Posted September 30, 2021 Version? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
hejberg65 Posted September 30, 2021 Author Share Posted September 30, 2021 4 hours ago, presta-dyr said: Version? /Kjeld ver 1.7.7.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hejberg65 Posted October 2, 2021 Author Share Posted October 2, 2021 her er kilden og det er det med rød jeg ønsker at find og slette prestashop ver 1.7.7.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 2, 2021 Share Posted October 2, 2021 Hej <navn> Du kan deaktivere modulet "Fremhævede varer" helt, men jeg antager, at det kun var overskriften, du ville fjerne. Start med at kopiere temaet "classic". Du kan f.eks. kalde det "bopos". Husk at rette navnet i themes/bopos/config/theme.yml. Vælg herefter det nye tema under "Design" > "Tema og logo". Du kan nu rette overskriften i themes/bopos/modules/ps_featuredproducts/views/templates/hook/ps_featuredproducts.tpl. Slet cachen under "Avancerede funktioner" > "Ydelse". /Kjeld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 5, 2021 Share Posted October 5, 2021 Det vil være en rigtig god idé at få nogen til at læse korrektur på siden, da der er rigtig mange sproglige fejl (det kan medvirke til at folk ikke tør købe) Hvis siden er beregnet til B2B skal du gøre tydeligt opmærksom på det. Lige nu er det ikke tydeligt, og du skriver, at priser er uden moms, hvilket man ikke må til private forbrugere. Generelt mangler der en en hel del i forhold til brugervenlighed og overholdelse af diverse regler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 20, 2021 Share Posted October 20, 2021 Er det løst? Så ret overskriften i dit indlæg jf. retningslinjer for forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts