Kristof VdB Posted September 21, 2021 Share Posted September 21, 2021 Hallo, Bezoekers op onze website kunnen niet meer betalen met een credit card. Als je alle gegevens invult voor de betaling, krijg je altijd de foutboodschap 'Locale is invalid'. We werken met Mollie als betalingsprovider en de Mollie betaalmodule in prestashop. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de geïnstalleerde talen in de shop. We hebben Nederlands voor Nederland en Nederlands voor België als taal. Kan dit het probleem veroorzaken? Iemand hier ervaring mee? Blijkbaar is het probleem ook al bij anderen opgedoken, ik zag bijvoorbeeld duitstalige klanten van Mollie dit hetzelfde probleem hadden. Ik heb ondertussen versie 4.3.3. van Mollie geïnstalleerd in Prestashop, maar dit lost het probleem niet op. Van prestashop heb ik versie 1.6.1.20 draaien. Wie kan helpen? Bedankt! Kristof Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted September 22, 2021 Share Posted September 22, 2021 Ik heb geen oplossing voor dit specifieke probleem, maar waarom laat je de klanten niet afrekenen op de Mollie pagina ipv op je eigen pagina? Dan heb je direct ook de beveiliging via Mollie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 Hey Kristof, Een beetje laat, maar misschien krijgen andere mensen deze error nog. Hier heb ik een fix gevonden in de known-issues van Mollie: https://github.com/mollie/PrestaShop/wiki/Known-Issues#Locale-is-invalid Daar staat ook de fix (checken van de language-codes). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts