Jump to content

[LØST]Problemer med Shipmondo- ID adresse?

Recommended Posts

Prestashop 1.6

Hej

Jeg har et problem med Shipmondo, der konstant deaktivere. Jeg har skrevet til dem, i håb om at blive klogere, og får dette svar:

Det er fordi at webshoppen melder fejl når den rammer den ordre der er tilknyttet adresse id "6192"(https://www.l.............dk/api/addresses/6192) men den findes ikke og derfor fejler import.

Jeg skal derfor finde ordren, der er tilknyttet adresse id'et, så jeg kan ændre eller slette den. Jeg er bare ikke så god til dette, og kan derfor ikke finde ordren ved egen hjælp.

Nogle af I kloge, kloge mennsker, der kan hjælpe mig? 🙂

Mvh. Stine

Edited by Stine (see edit history)

Husk lige at tjekke retningslinjer for forum om de basale ting , du gerne må oplyse f.eks. version. Det gør det nemmere at give et præcist svar i mange tilfælde. For både 1.6 og 1.7 kan du tjekke under Kunder - Ordrer. 

I øvrigt deaktiverer Shipmondo nu automatisk konti, der ikke har meget aktivitet. Så har du ikke mange ordrer, kan det blot være derfor (kontakt Shipmondo for løsning)

Hej Prestafan,

Jeg havde skrevet versionen øverst. Har nu ændret det til 1.6.

Jeg sælger godt, så det er ikke grunden, men en fiktiv ordre, der spøgte. Har haft hjælp til at rette det, så nu kører alt som det skal igen. 

Mvh. Stine

• Stine changed the title to [LØST]Problemer med Shipmondo- ID adresse?