Stine Posted August 25, 2021 Share Posted August 25, 2021 (edited) Prestashop 1.6 Hej Jeg har et problem med Shipmondo, der konstant deaktivere. Jeg har skrevet til dem, i håb om at blive klogere, og får dette svar: Det er fordi at webshoppen melder fejl når den rammer den ordre der er tilknyttet adresse id "6192"(https://www.l.............dk/api/addresses/6192) men den findes ikke og derfor fejler import. Jeg skal derfor finde ordren, der er tilknyttet adresse id'et, så jeg kan ændre eller slette den. Jeg er bare ikke så god til dette, og kan derfor ikke finde ordren ved egen hjælp. Nogle af I kloge, kloge mennsker, der kan hjælpe mig? 🙂 Mvh. Stine Edited August 27, 2021 by Stine (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 26, 2021 Share Posted August 26, 2021 Husk lige at tjekke retningslinjer for forum om de basale ting , du gerne må oplyse f.eks. version. Det gør det nemmere at give et præcist svar i mange tilfælde. For både 1.6 og 1.7 kan du tjekke under Kunder - Ordrer. I øvrigt deaktiverer Shipmondo nu automatisk konti, der ikke har meget aktivitet. Så har du ikke mange ordrer, kan det blot være derfor (kontakt Shipmondo for løsning) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stine Posted August 27, 2021 Author Share Posted August 27, 2021 Hej Prestafan, Jeg havde skrevet versionen øverst. Har nu ændret det til 1.6. Jeg sælger godt, så det er ikke grunden, men en fiktiv ordre, der spøgte. Har haft hjælp til at rette det, så nu kører alt som det skal igen. Mvh. Stine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 27, 2021 Share Posted August 27, 2021 Hej Stinne. Jeg beklager, det overså jeg. Det med få ordrer var såmænd også blot en ekstra info, hvis andre der søger hjælp får kontoen deaktiveret, da for lidt salg kan være årsagen også. Vil du rette indlægget til løst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stine Posted August 27, 2021 Author Share Posted August 27, 2021 Tak for hjælpen! Og ja, der er mange ting, der være grunden til deaktivering... Jeg retter det nu. Mvh. Stine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts