Suver Nuver Posted August 19, 2021 Share Posted August 19, 2021 (edited) Hallo allemaal, We wijzigen regelmatig een handleiding/bijlage (PDF) van een product, zodat er een nieuwe versie geüpload moet worden. (1 op 1 overschrijven gaat m.i. niet, dat zou helemaal ideaal zijn!) De lijst begint erg lang te worden. Vragen: 1.) Hoe kan deze lijst opgeschoond worden? 2.) Ik overzie blijkbaar iets, maar waar zijn de bijlagen opgeslagen? Ik wil ook deze opruimen. Alvast bedankt voor een reactie. Groet, Carla Edited August 21, 2021 by Suver Nuver Opgelost melden (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted August 20, 2021 Share Posted August 20, 2021 Die staan onder catalogus > bestanden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suver Nuver Posted August 21, 2021 Author Share Posted August 21, 2021 17 hours ago, ecommerce16 said: Die staan onder catalogus > bestanden Typisch, ik heb 't weer eens veel te ver gezocht 😎 Dankjewel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts