Stinne Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 (edited) Hej alle sammen. Jeg er ikke så IT kyndig, så jeg håber tonen er god herinde Jeg har prestashop 1.6.1.23 og på begge computere kan jeg ikke gemme fordi save knappen snurre rundt. Er der nogle der kan komme med et råd eller hjælpe mig til et sted de kan hjælpe mig. Med venlig hilsen Stinne. Edited August 6, 2021 by Stinne (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 6, 2021 Share Posted August 6, 2021 Har du prøvet med en anden browser? Hvilken php version kører dit webhotel med. Det kan du se under systemkonfigurstion. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stinne Posted August 6, 2021 Author Share Posted August 6, 2021 Hej og mange tak for svar. Det var mere indviklet end jeg havde regnet med, så jeg fik et professionel firma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 6, 2021 Share Posted August 6, 2021 OG HVAD VAR LØSNINGEN? DET PLEJER MAN AT SKRIVE HER PÅ FORUM. Til gavn for andre, som har samme problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 6, 2021 Share Posted August 6, 2021 8 hours ago, pertho said: OG HVAD VAR LØSNINGEN? DET PLEJER MAN AT SKRIVE HER PÅ FORUM. Til gavn for andre, som har samme problem. Hej Pertho Stinnes svar afventede af uransagelige årsager godkendelse af moderator. Når det er sagt, så undlad venligst at skrive dine svar med store bogstaver (= råbe af folk, det er ikke nødvendigt og virker ret overfusende) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stinne Posted August 7, 2021 Author Share Posted August 7, 2021 (edited) Hej Pertho, din solståle... “Hvor bliver jeg i godt humør når din tonen er så fin“.. Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, jeg fik et firma til at ordne det for mig, og da det var lidt indviklet for mig at forstå, så jeg kan slet ikke gengive et fornuftig svar herinde. Mvh Kristina. Edited August 7, 2021 by Stinne (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stinne Posted August 7, 2021 Author Share Posted August 7, 2021 Og tak fordi du prøvede og hjælpe mig, det er jeg glad for. Jeg håber jeg kan hjælpe en anden en dag 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts