Jump to content

Edit History

Suver Nuver

Suver Nuver

On 7/27/2021 at 7:12 AM, Crezzur said:

Hallo @Suver Nuver

Spijtig om te horen dat de Github patch niet werkt voor u.

Zou je een export kunnen doorsturen van twee producten waarbij het fout loopt?
Dan kunnen wij dit eens testen in een testomgeving om na te gaan of dit een probleem is bij Prestashop of specifiek bij uw webshop.

Goedemiddag Crezzur,
Ik kom helaas niet verder.

Zodra er een kortingproduct (referentie CBD05 9%, minimaal 2 stuks, korting 50%) bij de bestelling zit, gaat het fout bij de BTW-splitsingsregel "Producten".

Zowel de basisprijs wordt dan niet correct berekend en ook het BTW-bedrag 9% of 21% klopt niet.
De BTW over de portokosten is hier niet van betroffen, ook het totaal bedrag BTW op de factuur klopt gelukkig wel.

Bijgevoegd enkele facturen waar zichtbaar is wat er bij dezelfde producten goed/fout gaat. In de factuur zelf staat een toelichting in de notitie aangegeven.

Tevens voeg ik de gevraagde export bij van enkele producten.

ps_product.csv ps_product.sql

Fac-2021-010215_KFYFNOIJB_Correct_korting_uitgeschakeld.pdf Fac-2021-010214_CKVAQMKUI_Patch-Fout.pdf Fac-2021-010212_XCZQKBBRZ_Correct.pdf Fac-2021-010213_VZLQSMETO_Fout.pdf

Suver Nuver

Suver Nuver

On 7/27/2021 at 7:12 AM, Crezzur said:

Hallo @Suver Nuver

Spijtig om te horen dat de Github patch niet werkt voor u.

Zou je een export kunnen doorsturen van twee producten waarbij het fout loopt?
Dan kunnen wij dit eens testen in een testomgeving om na te gaan of dit een probleem is bij Prestashop of specifiek bij uw webshop.

Goedemiddag Crezzur,
Ik kom helaas niet verder.

Zodra er een kortingproduct (referentie CBD05 9%, minimaal 2 stuks, korting 50%) bij de bestelling zit, gaat het fout bij de BTW-splitsingsregel "Producten".

Zowel de basisprijs wordt dan niet correct berekend en ook het BTW-bedrag 9% of 21% klopt niet.
De BTW over de portokosten is hier niet van betroffen, ook het totaal bedrag BTW op de factuur klopt gelukkig wel.

Bijgevoegd enkele facturen waar zichtbaar is wat er bij dezelfde producten goed/fout gaat. In de factuur zelf staat een toelichting in de notitie aangegeven.

Tevens voeg ik de gevraagde export bij van enkele producten.

Fac-2021-010212_XCZQKBBRZ_Correct.pdf Fac-2021-010213_VZLQSMETO_Fout.pdf Fac-2021-010214_CKVAQMKUI_Patch-Fout.pdf Fac-2021-010215_KFYFNOIJB_Correct_korting_uitgeschakeld.pdf ps_product.csv ps_product.sql

• Create New...